Marie Čejnová

7:01 AM NO LIMITS Himalaya 2016 1 Comments


Jmenuji se Marie Čejnová, je mi 18 let a studuji dvě školy. Asi si teď říkáte, že musím „bejt“ blázen, ale představte si, že ještě k tomu jsem zapojená do mezinárodní ceny vévody z Edinburgu a každý týden věnuji svůj volný čas těmto třem aktivitám:

Dovednost: Hra na akordeon
Již od svých sedmi let se věnuji hře na akordeon. Přišla jsem k tomu jako slepá k akordeonu, když se mi maminka zeptala, jestli nechci hrát na nějaký hudební nástroj. No, tak jsem začala a teď jsem druhým rokem posluchačkou plzeňské konzervatoře. Stala jsem laureátem několika celostátních i mezinárodních soutěží a tyto úspěchy vyústily k zisku ceny Plzeňský Orfeus, v cenu, kterou získá umělec za mimořádné úspěchy a reprezentaci města Plzně v oblasti klasické hudby.
Ale abyste neřekli, že hraji jen vážnou hudbu, s naším triem se nebojíme ani techna a s kamarádkou z gymnázia zase rádi děláme „covery.“









Sportovní aktivita: Jumping
Jumping neboli skákání na malé trampolíně, aktivita, kde se snoubí má „hyperaktivita“ s láskou k hudbě.

Dobrovolnictví: Projekt Pět P
Jako dobrovolnice v plzeňském Totemu se starám o dvanáctiletého Járu, který je hyperaktivní  a má problémy s chováním. Stali se z nás dobří přátelé a každý týden spolu podnikáme různé akce, které nás oba baví.  



Akce s pobytem: Movie Making for Social Inclusion, Naples
V lednu jsem strávila jeden týden v italské Neapoli s lidmi, které jsem před tím vůbec neznala. Jednalo se o projekt o sociálním začleňování.




Výsledkem byl krátký hraný film:


1. místo Kleine Tage der Harmonika, Kligenthal, 2016, SRN

3. místo Kleine Tage der Harmonika, Klingenthal, 2015, SRN
4. místo Internacional Accordion Competition, 2015, Switzerland

1. místo Internacional Accordion Celebration, 2014, Washington, USA - trio
1. místo Internacional Accordion Celebration, 2014, Washington, USA - duo
2. místo Internacional Accordion Celebration, 2014, Washington, USA - sólo - varieté
3. místo Internacional Accordion Celebration, 2014, Washington, USA - sólo - klasická hudba
3. místo Kleine Tage der Harmonika, Klingenthal, 2014

Plzeňský Orfeus za rok 2013
Děkovný list za vzornou reprezentaci Plzeňského kraje od hejtmana kraje, 2013

1. místo soutěž konzervatoří ČR v Pardubicích 2013

3. místo Kleine Tage der Harmonika, Klingenthal, 2013, sólo
2. místo Kleine Tage der Harmonika, Klingenthal, 2013, duo

1. místo krajské kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2013, sólo + absolutní vítěz
1. místo krajské kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2013, duo + absolutní vítěz
1. místo celostátní kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2013, sólo
1. místo celostátní kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2013, duo + ocenění za interpretaci skladby A. Piazzolly


1. místo krajské kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2011, sólo + absolutní vítěz
1. místo krajské kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2011, duo + absolutní vítěz
1. místo celostátní kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2011, sólo
1. místo celostátní kolo soutěže ZUŠ ve hře na akordeon 2011, duo
Děkovný list za vzornou reprezentaci Plzeňského kraje od hejtmana kraje 2011

Mohlo by Vás také zajímat

1 comment:

  1. Taky jsem jako malý hrál na akordeon ale na rozdíl od vás, mě to teda moc nebavilo. :/ No, co bych za to dal, kdybych teď uměl hrát na nějaký hudební nástroj. Maximálně pár akordů na kytaru, ale nějak mi tam chybí rytmus. Ale snažím se, snažím se! :)

    ReplyDelete