Jan Masák

6:31 AM NO LIMITS Himalaya 2016 0 Comments


Je mi 14 let a studuji na Gymnasiu Jana Nerudy v Praze. Plním bronzovou úroveň programu DofE.

Dobrovolnictví
V oblasti dobrovolnictví se v rámci programu DofE věnuji ministrování v kostele svaté Markéty v Praze. Ministrovat jsem začal přibližně před dvěma lety. K této službě mě přivedl kamarád a má víra v Boha. V rámci ministrování nejen pomáhám při mši, ale občas se účastním i zájezdů, při nichž navštěvujeme různá duchovní místa po České republice. Program DofE mi pomohl se v této službě Bohu zlepšit.



Sportovní aktivita
V oblasti sportovní aktivity jsem si v rámci programu DofE vybral  lezení, kterému se věnuji již osmým rokem. Jsem členem horolezeckého oddílu Horoguru. Většinou lezeme jen na lezeckých stěnách, na letních soustředěních však slézáme i skály. Lezu také závodně, nejlépe jsem se umístil na závodě v Kladně a to na druhém místě (viz fotografie). Dlouhou dobu jsem se mi nedařilo v lezecké technice zlepšit, teď ale díky DofE jsem se posunul zase o obtížnost výš.



Dovednost
V rámci oblasti dovednosti se v programu DofE věnuji přírodovědným oborům a to zejména chemii. Za účelem získávání zkušeností již přibližně 1 rok docházím k profesoru Martinu Vlkovi na Fakultě jaderné fyziky a inženýrství ČVUT, kde se učím zacházet s přístroji laboratoře, jako například hmatníkem nebo infračerveným spektrometrem a částečné samostatné činnosti.

Dobrodružná expedice
V rámci dobrodružné expedice se chystám jet na výpravu do Himalájí s vozíčkářem. Myslím, že z ní získám spoustu užitečných zkušeností nejen z výpravy, ale i z její přípravy. Navíc to zde získám spoustu informací o práci s vozíčkáři.

Mohlo by Vás také zajímat

0 comments: