Linda Vlčková

6:47 AM NO LIMITS Himalaya 2016 0 Comments


Ahoj, jmenuji se Linda Vlčková. Je mi 18 let a sedmým rokem studuji na Masarykově gymnáziu v Plzni. Do programu Mezinárodní cena vévody z Edinburghu jsem se zapojila v roce 2014, kdy jsem začala s plněním zlaté úrovně. V rámci programu DofE se věnuji skautingu, hře na kytaru a běhu na dlouhou trať.


Dobrovolnictví: skauting
Skautkou jsem už 13 let. Třetí rok vedu družinu Lasiček a jsem zástupkyní vůdce 28. oddílu Vločka. Skauting pro mě není pouze volnočasová aktivita, ale koníček, bez kterého si nedovedu svůj život představit. Ve své pozici vedoucí bych chtěla dosáhnout toho, aby mé skautky měly na skauting podobný pohled jako já.
Když jsem byla mladší, držela mě v oddíle hlavně parta kamarádů. Dnes mám motivací k vedení víc, ale tou hlavní je stále to, že všechny v oddíle neberu jen jako přátele, ale spíš jako rodinu.
V družině, kterou vedu, jsou skautky ve věku 10 - 12 let. Jsem jejich vedoucí necelé 3 roky.
Na skautu jsem si zkusila mnoho aktivit, ke kterým bych se asi jinak nedostala.




Dovednost: hra na kytaru
Hudbu mám odmala ráda. 11 let jsem se učila hrát na klavír a chodím na hodiny zpěvu. Ke kytaře jsem se však dostala nedávno. Hlavní motivací pro mě bylo, že v našem oddíle v současnosti nemáme žádného kytaristu a na táboře a výpravách hudba zkrátka chybí. Jelikož klavír není nástroj vhodný k putování, rozhodla jsem se naučit se i na kytaru.
Dřív jsem si troufla jen na hraní s mou družinou, teď už hraji pro celý oddíl. Jsem ráda, že děti umí stále více písniček.


Sportovní aktivita: běh
Sport je jednou z mých vášní. I přes to, že se věnuji více druhům sportu, jsem neměla těžké vybírání. Běhám asi ze všeho nejraději a nejčastěji. Mým cílem v DofE je uběhnout půlmaraton.

Mohlo by Vás také zajímat

0 comments: