Vojta Kolář

7:10 AM NO LIMITS Himalaya 2016 0 Comments


Je mi 15 let a studuji na Církevním gymnáziu v Plzni. V programu DofE jsem zapojen už jeden rok a nedávno jsem dokončil splnění bronzové úrovně.

Sportovní aktivita
Obecně mám rád sport, tudíž jsem si vybral florbal, který hraju se svými kamarády za Salesiánský klub v Plzni. Je to týmový sport, ve kterém se může hráč dlouhodobě zdokonalovat, jeho individuální zlepšení pomáhá celému týmu. Jsem rád, že se nám podařilo tento rok vyhrát kvalifikaci do play - off. Na závěrečném turnaji nejlepších salesiánských florbalových týmů jsme se umístili na 2. místě. Do budoucna uvažuji o pokračování této aktivity v profesionálním klubu, bude hodně záležet na volném čase. Pro plnění stříbrného stupně jsem si zvolil pravidelné tréninky v posilování s dodržováním správného a zdravého jídelníčku.

Dovednost
Dlouhodobě jsem navštěvoval kroužek technického lezení, který je organizovaný Vodní záchrannou službou v Plzni. Zde jsme se mimo lezení také učili vázat uzle a základy zdravovědy. Dříve jsem měl obavu z výšek, nyní již strach nemám, jelikož vím, že je v mých silách se při lezení dobře zabezpečit.
Ve stříbrné úrovni jsem se rozhod zlepšit svoje znalosti z francouzštiny, půl roku jsem navštěvoval kurzy v Alliance française v Plzni, nyní pokračuji na soukromých hodinách.

Dobrovolnictví
S dobrovolnickou aktivitou jsem měl zpočátku trochu problém ji sehnat, jelikož v době začátku vstupu do programu mi bylo teprve 13 let. Vypomáhal jsem s přípravou aktivit Klubu cestovatelů Plzeň, účastnil jsem se festivalu dobrovolnictví Anděl Fest, během něhož jsem čistil řeku Mži a opakovaně jsem pomáhal se zajištěním cestovatelského festivalu Letem světem. Dobrovolnictví je zábava, užijete si legraci s kamarády a pomůžete dobré věci.
Ve stříbrné úrovni jsem se rozhodl spolupracovat s organizací Blízký soused, která pořádá různé kroužky pro romské děti, chtěl bych vést kroužek posilování, rád bych s kluky splnil 90 ti denní výzvu podle knížky Tělo jako posilovna 90 denní výzva pro muže od Marka Laurena. Při tomto posilování nikdo nepotřebuje posilovnu, protože se posiluje pouhou vahou vlastního těla.

Expedice
Bronzovou expedici jsem plnil společně s týmem NAIRI 2014, s nímž jsme měsíc cestovali po Arménii, při zajištění této expedice jsem měl na starosti vytváření seznamů vybavení pro celý tým.
Stříbrnou úroveň odstartuji expedicí do Himaláje, na kterou se chystáme a na kterou se velice těším. Rád bych uplatnil svoji šikovnost a stal se servismanem týmu, jelikož s námi pojede i vozíčkář a expedice bude náročná, myslím si, že moje ruce budou muset plnit plány na 130%. 

Mohlo by Vás také zajímat

0 comments: